• قصص سكس تحرش في المواصلات


    هحكيلكم النهارده عن الست الهايجة اللي ركبت جنبي في المواصلات وفخادها المربربة كانت لازقة في جسمي، في يوم من الأيام كنت مسافر إلى أحد أصدقائي في الزقازيق لأطمأن عليها بسبب تغيبه عن الكلية نتيجة مرضه. لم يكن في الموقف إلا سيارة أجرى واحدة لذلك أضطررنا للركوب أربعات. وانا ركبت في الكرسي الخلفي بجوار ست كبيرة في السن. السيارة كانت ضيقة جدًا، وكانت هي ملتصقة جدًا بي حتى شعرت بأنها قطعة من جسمي. وكان جسمها ناعم جدًا، لكني قلت لنفسي ست كبيرة في السن، وأكبر حتى من أمي. لذلك لم أفكر فيها نهائيًا، لكنها فجأة رفعت رجلها اليسرى من ناحيتي ووضعتها على رجلي. أنا نظرت إليها، فقالت لي اسف جدًا. هذه الحركة هيجتني جدًا، خاصة إن جسمها كان ناعم جدًا مثلما قلت ولا يدل على سنها الكبير. بدأ زبي يتحرك ويبنتصب، خاصة وإنه كان ملامس لطيزها من الأسفل. هي بدأت تشعر به لإنه كان أصبح كبير بشكل غريب. أنا ظننت إنها ستغضب، لكن على العكس أقتربت أكثر مني. هذه السيدة كانت متوسطة الطول بمعني ليست طويلة أو قصيرة، وكانت بيضاء جدًا، وجميلة إلى حد ما بالرغم من إنها ست كبيرة في السن. جسمها ممتلئ قليلًا لكن جميل، وبزازها كبيرة وكذلك كانت طيزها كبيرة. وكانت ترتدي عباءة سمراء ضيقة عند طيزها. المهم ظلت تقترب مني مع الوقت وتلتصق بي بحجة أن السيارة هي التي تحركها نحوي. وفجأة أمسكت بزبي بيديها ونظرت لي وضحكت. وبما أننا كنا في الكرسي الخلفي لم يلاحظ أحد شئ. بعد قليل نزلنا في الزقازيق، ووجدها تنادي عليّ وتسألني عن وجهتي. قلت لها أني ذاهب لزيارة أحد أصدقائي. قالت لي على فكرة أنت جامد أوي. قلت لها
    , سكس اخ واخته, سكس مصرى , سكس ام وابنها, سكس اجنبى , سكس محارم , سكس ديوث , سكس مساج ,
    اسف لم أكن أقصد هو اللي وقف على جسمك. ضحكت وقالت لي إنها من خمسة سنوات لم تلمس زب أحد بعد وفاة زوجها، لكن زبي الكبير فكرها بالذي مضى. دعتني لمنزلها، فأنا أعتذرت لإن صديقي ينتظرني. لكنها أصرت على اصطحابي إلى منزلها. مشينا معًا حتى وصلنا إلى بيتها، وظلت تحكي عن أولادها الثلاث وبنتها، وكيف أن كل منهم تزوج وتركها وحيدة، وجميعهم يعيشون خارج الزقازيق بحكم عملهم، حتى بنتها لا تأتي لزيارتها إلا في المناسبات. بعد دقائق وصلنا لمنزلها. أغلقت الباب بسرعة وحضنتني جامد، وأمسكت شفايفي بشفايفها، ويدها على زبي، وقالت لي: “مترحمنيش النهاردة أقطعني”. قلت لها: “مستعجلة على أيه هو النيك هيطير. ” قالت لي: “كسي محروم وأنت اللي هتشبعني” أشارت على غرفة النوم لأنتظرها ودخلت الحمام لتأخذ دوش، أكيد لكي تجهز من نفسها، وتحلق شعر كسها وجسمها. وبعد نصف ساعة خرجت من الحمام مثل فتاة صغيرة في العشرين بقميص نوم أحمر وضيق على طيزها التي بانت أكثر من الأول، وكانت تبدو حلمات بزازاها منتصبة من الهيجان. قمت وأحتضنتها وظللت أقبل في شفايفها بعنف، وهي كذلك تقبل فيّ، ووضعت لسانها في داخل فمي، وظللنا نلمس ألسنة بعضنا، وأنا يدي على طيزها الحلوة والناعمة، وابعبص في فتحة طيزها. وهي تضحك بدلال، ثم قبلتها من رقبتها. وهي قلعتني البنطلون والبوكسر، ونزلت تمص في زبي، وترضع فيه وتلحس. قلعتها قميص النوم، وكانت ترتدي ملابس داخلية عبارة عن كلوت وسونتيان لونهما أسود يجنن. قلعتها الكلوت، وأدرتها وقلعتها السونتيان. وظللت أرضع في حلمات بزازها البيضاء الكبيرة مثل طفل صغير، وهي تقول لي “أكتر مترحمنيش أقطعني”. وأنا أعض وأرضع في حلماتها بلا توقف، ومن ثم رفعتها على السرير، وظللت ألحس في كسها الناعم الذي كانت قد نتفته للتو، وأضع لساني في داخل كسها وأعض في بظرها الذي كان كبير إلى حد ما. ومن ثم وضعتها على السرير وباعدت بين رجليها، وظللت أدعك في كسها بزبي من الخارج حتى تهيج، وهي تصرخ تطلب مني أن أدخله بسرعة. فأدخلته بقوة وظللت أنيك فيها بعنف وهي تصرخ آآآآآه أأأأأأوف. وأنا لا أرحمها، وبعد نصف ساعة من النيك المتواصل أنزلت لبني في كسها ونمت فوقها حتى نام زبي، فأخرجته من كسها. ظلت هي نائمة بجواري، وقامت لتغسل كسها، وبعد فترة أتت ثانية ونامت بجانبي، وظلت تمص في زبي حتى ينتصب مرة أخرى. فقلبتها على ظهرها. قالت لي “هتعمل ايه يا مجنون” قلت لها “هقطع طيزك يا شرموطة. ” وأحضرت كريم لأضعه على طيزها وبعض منه على زبي، وظللت أدفعه ببطء حتى دخل ربعه في طيزها، وهي تصرخ آآآآآه براحة زبك جامد مش قادرة طيزي. وأنا لا أستمع لتوسلاتها،

    , نيك بنت , سكس صعب , سكس حيوانات , سكس حصان , سكس كلاب, قصص سكس , عرب نار, سكس عربى , سكس مصرى ,
    وظللت أدفع بزبي في طيزها حتى دخل كله، وتركته فترة حتى تتعود طيزها عليه، وبصراحة طيزها كانت ساخنة جدًا من الداخلة، وناعمة من الخارج. وظظلت أحسس على طيزها، وأحرك زبي في طيزها براحة حتى قال لي “كمان نيكني كمان قطعني من زمان طيزي ماتقطعتش”. قلت لها: “طيزك جامدة أوي يا شرموطة يا لبوة”. آآآآه آآآآح مش قادرة، ونزلت لبني في كسها، وبعدين استدارت وظلت تقبلي فيّ، وطلبت مني أن أظل معها لليوم لأنها لم تشبع مني. لكن أنا قلت لها كفاية كده لإن صاحبي هيقلق عليا. وهي قالت لي أديك عرفت البيت كل لما تيجي الزقازيق. قلت لها أكيد طبعًا هو زبي عايز عزومة. وأخذت رقمها، وفضلت أزور كسها كلما كنت أذهب لزيارة صديقي في الزقازيق
     

    تعليقك
  • قصص سكس اغتصاب

    قصص سكس اغتصاب الام يتحول لمتعة نيك كل يوم من ابنها , قصص سكس محارم ساخنة الام المحرومة من النيك لسفر الزوج والابن الصايع يغتصب امه ويجعل منها شرموطة زبه , قصص سكس امهات بعد الاغتصاب وكيف تحولت علاقة الام مع ابنها لشرموطة نيك

    انا اسمى سيد و دى قصتى اللى عايشها دلوقتي مع امى عائشه امى ست جميله عندها دلوقتي 44 سنه لكن و قت بدايه الحكايه كانت 40 و انا كنت 19 سنه عايش انا و امى لوحدنا و ابويا مسافر و مبينزلش اجازات غير مره فى السنه المهم امى ست قصيره و بزازهاكبيره بشكل ملفت للنظر و دايما كانت فى البيت بلبس خفيف و ملابس داخليه و انا كنت صغير لكن لما بدأت اكبر بدأت اخد بالى من الحاجات دى و صدرها و ساعات كسها و كنت ساعات بتعمد اروح احسس عليها و احضنها و امسك بزها و هى كانت تزقنى بعيد عنها بس بهزار و فى مره دخلت الاوضه بتاعتها بسرعه كانت بتغير و كانت ملط و ساعتها شوفت جسمها كله لاول مره بس طلعتنى بره على طول و شتمتنى و بعدها بدأت تلبس لبس مقفول شويه و طويل و بدأت تحس انى كبرت بس الطبع غلاب بعد فتره الموضوع رجع تانى زى الاول لحد ما فى مره دخلت الاوضه برضو من غير ما استأذن لقيتها بتلعب كسها و تتأوه جامد و كانت هايجه على الاخر فقامت لمت نفسها و خرجتنى بره و بعدها لقيتها جايه تعتذرلى عن اللى حصل دا و انا عملت عبيط الصراحه و عدى اليوم عادى لحد ما تانى كنت فاتح سكس على الجهاز

     

    الكمبيوتر و كان فيلم عن واحد اغتصب امه و بعد كده بقى ينيكها وقت ماهو عايز و كمان هى اللى كانت بتطلب عجبتنى الفكره جدا بس قاطعتنى و لقيتها جايه تضربنى و تفصل الجهاز و عايزه تاخد الكيسه و بتفكها فبتوطى و كانت لابسه لبس قصير و من غير اندر كسها كله بان قدامى فرحت حاطط ايدى عليه و هو باين و كان محلوق و نضيف فقامت راحت لطشانى بالقلم رحت ماسكها و رمتها على السرير و قطعتلها الهدوم و بقت عريانه ملط قدامى و قلعت انا كمان و هى عماله تقاوم و تزقنى لكن انا كنت اقوى و قدرت ادخل ما بين رجليها و اتمكن منها لحد ما وصلت لكسها اللى كانت حاطه ايديها عليه فمسكت بزازها الكبيره و رحت شايل ايديها بالعافيه و دخلت زبى فى كسها بس سيبته شويه و هى تعيط و بعدين بدأت اتحرك و هى تتأوه و المقاومه بدأت تقل و مسكت بزها و جبت مره لكن لحقت خرجته و جبتها على جسمها من بره و بعدين بدأنا نهدى شويه لقيتها قامت و ماشيه مسكتها زقت ايدى قومت ضربتها بالقلم و قولتلها لما اكلمك تردى عليا رايحه فين قالتلى ه هى بتعيط هروح الحمام قولتلها تروحى و تيجى بسرعه قامت ماشيه و رجعت تانى جايه تطلع على السرير قولتله

     

    لا انا عايزك ترقصيلى قامت بصتلى بصه استغراب قولتلها قومى ارقصى كده و شغلت اغنيه و قامت ترقص و شاورتلها طلعت جنبى و بدأت انيك فيها بس المره دى كانت احلى و اطول جبت مرتين و هى جابت 3 لحد ما نمنا من التعب صحيت تانى يوم مش قادر لقيتها قاعده بتتفرج على التلفزيون و لابسه قميص نوم جاحد فبقولها صباح الخير قالتلى قصدك مساء الخير الساعه 7 بليل فقولتلها انا جعان قامت جابت اكل سمك و جمبرى و استاكوزا شغل فسفور عالى فبقولها دا انتى عايزه تتقطعى النهارده بقى قامت بصت فى الارض قولتلها من هنا و رايح طول ما انتى فى البيت تقعدى عريانه الا ايام الدوره فاهمه قالتلى فاهمه فقولتها طب شيلى الاكل انا شبعت وقومت دخلت اوضتى لقيتها جايه عريانه و قالتلى مش محتاج حاجه انا كنت هايج بس قولت لا مش محتاج حاجه لقيتها جايه تنام جانبى قولتلها لا روحي نامي فى اوضتك و خرجت و انا قاعد مبسوط امى بقت بتاعتى فى اى وقت احتاج انيك هاجبها و انيكها فتحت الكمبيوتر و قعدت العب شويه بس الوقت طار و تعبت و نمت صحيت تانى يوم بدرى لقيتها قاعده بتتفرج على التلفزيون برضو بس حاطه ايديها فى كسها و بتلعب فى بزازها ناديت عليها و رحت ضاربها المنظر دا ميتكررش تانى قامت معيطه و قالتلى حاضر و قولتلها لو حصل تانى مش

    . ءىءء , صور سكس , تحميل افلام سكس , سكس اغتصاب, سكس صعب, سكس اخ واخته, سكس مساج , سكس كلاب,

    هنيكك لمده 3 ايام قالتلى مش هيتكرر تانى طب قولتلها يالا على الاوضه قالتلى و الفرح بينط من عنيها ممكن تدينى 5 دقايق اظبط نفسى قولتلها ماشى دخلت الاوضه و بعد شويه دخلتلها لقيتها لابسه قميص نوم و مشغله اغانى و حاطه برفان كأنها عروسه فى ليله الدخله فدخلت و رحت مصفر و مسقف و قومتها و مسكت ايديها و شغلت اغنيه سلو و رقصنا سوا و قلعتها و قلعتنى و لأول مره لقيتها بتمص زبى و تحطه بين بزازها و بعدين نمنا على السرير و دخلته و هى عماله تتأوه و انا عمال انيك فيها لحد ما جابت و انا جبت فبدأت اخرجه لقيتها قامت تنضف زبى و تمصه و قامت راحت الحمام و جت و بعدها زبى وقف تانى و نكتها و فى اى وقت بنادى عليها تيجى انيكها و تمشى و نكتها فى الحمام قدام التلفزيون فى المطبخ فى كل مكان و بدأت العلاقه تبرد عملنا كل حاجه فاضل ايه لحد ما جيه فبالى فكره فشيخه هتولع الدنيا ما بينا تانى


    تعليقك
  • البدايه في المترو وانتهت على السرير

    , تحميل افلام سكس , نيك بنت , سكس حيوانات, xnxx ,

    كنت واقفه مستنيه المترو عادي وكان في واحد عمال يبصلي جامد ويبص لي جسمي المهم المترو جه ولسه بركب لقيت واحد خبط فيا من وره ف بصيت لقيته هوا نفس الشخص اللي كان بيبص عليا في الاول المهم ركبت ولقيته واقف ورايا وحوليا من كل مكان شباب وحسيت مرة واحدة بأيد بتلعب فى طيزي من ع الهدوم وانا مش عرفه اعمل اي بدات اتوتر وقلبي يدق بسرعه مش عارفه الاحساس كان ساعتها اي اللي اعرفه اني مستمتعه وخايفه ويبعبصني وانا واقفه مكاني متحركتش أصل هعمل ايه أنا ايوه بصراحه استمتعت وخايفه في نفس الوقت والتجربة الجديدة خلتني في دنيا تانيه توهان بين حب الإحساس والتجربة واعصابي اللي سابت وعضلاتي سابت وكسي غرق وفخادي غرقت من العسل بس الاندر كان لاحق الموضوع اللي حدا ما وقرب مني شويه لقيته بيدخل أيدو من تحت الهدوم وبينزل لحد ما وصل لي خرم طيزي وأول ما لمسه عملت زي ما اكون اتخضيت كده وحاولت ابعده عني لان أنا خفت اكتر كدا لحسن حد يلاحظ الموضوع بقي موتر اكتر بس بحبة جراءه لفتله ومليته رقمي بحيث اني اخلي الموضوع يجي منه هو لأن أنا لو اخدت رقمه مش هعرف اكلمه اقوله اي وبصراحه انا اديته الرقم عشان عمل في كهربه في جسمي وخلاني مش عارفه اقف من مجرد لمسات بس واخد رقم بالفعل والولد جميل وحلو ف حبيت أخوض التجربه ومن هنا نبدأ…..
    أنا مي 22 سنه انا بيضه ومش طويله اوي وبزازي وسط وحلماتي وردي وطيزي مدوره كده ومربربه ملفوفه لف تتاكل اكل بصراحه وكسي منفوخ ومليان كدا واحمر احمر اوووي جوا .
    والشخص دا اسمه زياد اكبر مني بسنه 23 سنه وسيم وطويل عني وجسمه متوسط يجي منه وبتاعه كبير بجد .
    فضلت فتره بفكر في اللي عملته هل دا صح ولا لا بس بعد ما روحت وهريت كسي لعب على الموقف الغريب والممتع المخيف والي نقلني لعالم تاني وفضلت اليوم ده افكر فيه وأيدي على كسى وطيزي اللي لعب فيها و خلاني اوصل للمرحله دي.
    رنه من رقم غريب قلبي بدأ يدق واتوتر معرفش هعمل ايه

    ,سكس كلاب , سكس مساج , صور سكس , افلام نيك ,

    مي*بصوت فيه توتر* : ايوه مين !
    زياد : كنتي هيله وأنتِ بتترعشي من ايدي لما دخلتها على طيزك الملبن دي .
    مي : احترم نفسك أنا معرفش ازاي دا كله حصل اصلا.
    زياد : محدش مننا يعرف الموضوع حصل ازاي بس اللي انا اعرفه اني الموضوع هيمشي ازاي من دلوقتي.
    مي :يعني ايه !!
    زياد : يعني روقي نفسك وتبقى تيجي على العنوان ده …..
    قفلنا المكالمه وانا مش فاهمه حاجه يعني هو يقصد ايه وجايب الثقه دي منين معرفش طيب انا هعمل ايه دا كله بفكر بس ونمت صحيت لقيت نفسي محتلمه اكيد بسبب موقف امبارح احا انا بقيت وسخه .

    ,سكس محارم , افلام نيك , سكس امهات, سكس ديوث , سكس مصرى , سكس عربى,

    قومت استحميت وبدأت ابص لجسمي واحسس عليه والعب فيه وبدأت افتكر المكالمه وكلامه على طيزي والرعشه اللي حس بيها وبفكر كسي في نفس الوقت وبحاول اقلد لمساته لطيزي ولخرم طيزي وفقت على رسالة من زياد بيقولي مستنيكي انهارده على اتفاقنا مستنيكي وعارف انك هتيجي أنا ضحكت بيني وبين نفسي وكدا زي ما هو قالها هو عارف ازاي الموضوع هيمشي بعد كدا.
    و بعد ما روحتله البيت رنيت الجرس.
    زياد:كنت متأكد انك هتيجي.
    وحضنني وانا استسلمت لحضنه
    مي:ايه خلاك متأكد اني هاجي.
    زياد:استسلامك ليا في المترو هو اللي خلاني اتاكد انك جايه.
    زياد:ده قميص نوم خشي حمام وظبطي نفسك كدة وانا مستنيكي.
    اخدته منه وسمعت كلامه كنت مستغربه نفسي جدا واستسلامي ليه بس شهوتي هي اللي غلبتني وخلتني استسلم واحب حاجة زي كدة
    دخلت غيرت هدومي ولبست قميص نوم كان شفاش مبين جسمي وقصير جدا يغطي طيزي بالعفيه يادوبك حاجه بسيطة .
    خرجت له وانا مصدومه من اللي بعملها زياد اندهش لما شافني.
    زياد:حلوة اوي كدا.
    , سكس مصرى , سكس محارم , سكس ام وابنها, سكس امهات, عرب نار,

    اخدني ودخلنا الاوضة وهنا قلبي بدأ يدق اكتر من الاول الشهوة ومتعة التجربة الجديدة والغربية دي مخلياني هتجنن.
    الواضح أنه فاهم بيعمل ايه كويس زي عازف بيلعب على آلات.
    بدأ يمشي أيده على كفتي لحد ايدي وشبك أيده ب ايدي وبدأ يبوسني ويمص شفايفي ويلعب فيهم وانا دبت خالص وهو لاحظ ده لانه بدأ يتمادى في حركات أيده وبدأ يحسس على ايدي بس بالعكس عشان يرجع على كتفي وجسمي قشعر واترعش وبدأ يمشي كف أيده على صدري وحلماتي واقفه اصلا من كتر الهيجاني اللي بقيت فيه وقطع القميص من الفتله اللي على كتفي وصدري بان كله قدامه وانا حاولت احط ايدي على صدر لقيته مكمل بوس زي ما هو وبيبعد ايدي عن صدري وبدأ يلعب في صدري براحه ويمشي ايده ويلعب في حلماتي بصوابعه وبدأ يفركهم وانا من كتر السخونية صدري فضل طالع نازل في أيده وهو مكمل بوس وفرك في بزازي وحلماتي اللي شدت جامد واحمرت من فرط الشهوة والسخونيه
    بعدها نزل على بطني يبوس فيها لحد ماوصل لكسي وقلعني الاندر وبدا يلحس كسي بلساني والعسل بتاعي وفضل يبوس ويلعب بلسانه علي كسي ويعض شفايف كسي جامد وانا فضلت أتوجع جامد وهو زود في لعب عشان أهيج أكتر بدأت أمسك في ملاية السرير بدأ يلعب في جسمي بايدة وهو بيبوس كسي دخل صباعه فى خرم طيزي أتوجعت بس بعدها حسيت بمتعه حلوة فضل يدخل صباعه ويخرجه وأيده تانيه بتفرك صدري جامد وأنا رحت لعالم تاني من متعة وجسمي اترعشت جامد من اللي بيحصل بعدها وقف اللي بيعمله وقلع لبسه كان زبه انتصب كان كبير وضخم وشاورلي عليه
    مي:عايز ايه
    زياد:مصيه.
    مي:ازاي؟
    زياد قرب مني بعدها ومسكني من شعري وجه زبه ناحية بوقي
    زياد:اعتبريه ايسكريم.
    كان الأمر غريب عليا في الاول ولكن بعد مااخذته عجبني طعمه وبدات امصه
    بعدها أخرجه من بوقي وخلاني انام علي السرير
    وفتح رجلي ورفعها علي رقبته وجه زبه ناحيه خرم طيزي أنا حطيت ايدي ع طيزي هو هداني وسألها وبدا يدخله واحدة واحدة وهو يحسس على جسمى ويبوس ضهري ورقبتي كنت بتوجع جدا من دخوله كان حجمه كبير بس كان عارف بيعمل ايه فضل يدخل جزء جزء وانا روحي تطلع مع كل دخله زيادة وخرم طيزي بدأ يوسع وانا شهقت جامد وهو دخله للآخر اااااااااااااه احا يا زياد ظيزي اتفشخت حرام عليك اه اه اه اه اممممم اه يازيااد طيب نيك بس براا اه براحه ويضرب طيزي وهو شادد شعري وينيك طيزي ويخبط فيها ويخرجه لحد قبل الآخر ويدخل كله كان بيشق بطني بزبه شق واانا بموت تحت منه وبعدين غير الوضع وضربني على بزازي وفضل يمص فيهم ويلحسهم ويفرك كس كان كسي اليوم ده راح مني واعصاب اتفشخت وبعدين لقيته سحب كرسي في الاوضه وخلاني أسند عليه واميل وبعدين رزعني بعباص ابن وسخه هيجيني اكتر وبعدين فضل يمشي أيده على طيزي ويضربني عليه وقرب من ودني زياد: هخليكي ترجعيلي تاني لوحدك بس دا لو عرفتي تمشي النهارده

    ,قصص سكس , صور سكس, سكس حيوانات, سكس حصان, سكس كلاب, سكس اخ واخته,
    ,


    تعليقك
  • اعراض كورونا الجديدة
    , صور سكس متحركة, صور نيك , صور سكس,
    يؤثر مرض كوفيد-19 في الأشخاص المختلفين بطرق مختلفة. ويعاني معظم الأشخاص الذين يصابون به أعراضًا طفيفة إلى متوسطة ويشفون من دون دخول المستشفى.
    , تحميل افلام سكس , سكس اخوات, قصص سكس, سكس كلاب, سكس حصان, سكس امهات, صور كس,

    الأعراض الأكثر شيوعًا:
    حمّى
    سعال جاف
    إرهاق
    الأعراض الأقل شيوعًا:
    آلام وأوجاع
    التهاب الحلق
    إسهال
    صداع
    فقدان حاسة التذوق أو الشم
    طفح جلدي، أو تغير في لون أصابع اليدين أو أصابع القدمين
    الأعراض الخطيرة:
    صعوبة أو ضيق في التنفس
    ألم أو ضغط في الصدر
    فقدان القدرة على الكلام أو الحركة
    التمِس العناية الطبية الفورية إذا كنت تعاني أعراضًا خطيرة. واتصل دائمًا بالطبيب أو المرفق الصحي قبل التوجّه إليه.
    على الأشخاص الذين يعانون أعراضًا طفيفة معالجة أعراضهم في المنزل حتى لو كانوا يتمتعون بصحة جيدة.
    يستغرق ظهور الأعراض في المتوسط 5-6 أيام منذ إصابة الشخص بالفيروس، ولكن قد يستغرق ظهور الأعراض حتى 14 يومًا.

    , افلام سكس مترجمة , افلام نيك مترجمة, سكس سحاق مترجم ,سكس حيوانات, سكس امهات,

    احمِ نفسك والآخرين من كوفيد-19

    إذا كان كوفيد-19 ينتشر في مجتمعك المحلي، حافظ على سلامتك باتخاذ بعض الاحتياطات البسيطة، مثل التباعد البدني ولبس الكمامة والحفاظ على التهوية الجيدة في الغرف وتلافي التجمعات وتنظيف اليدين والسعال في ثنية المرفق أو في منديل ورقي. تحقق من النصائح المحلية في المكان الذي تعيش وتعمل فيه. افعل كل ذلك!

    ما الذي ينبغي عمله لحماية نفسك والآخرين من كوفيد-19

    • ابتعد مسافة متر واحد على الأقل عن الآخرين للحد من مخاطر الإصابة بالعدوى عندما يسعلون أو يعطسون أو يتكلمون. ابتعد مسافة أكبر من ذلك عن الآخرين عندما تكون في أماكن مغلقة. كلما ابتعدت مسافة أكبر، كان ذلك أفضل.
    , سكس محارم, xnxx, سكس كلاب, سكس حصان, افلام سكس حيوانات,
    • اجعل من ارتداء الكمامة عادة عندما تكون مع أشخاص آخرين. إنّ استعمال الكمامات وحفظها وتنظيفها والتخلص منها بشكل سليم أمر ضروري لجعلها فعالة قدر الإمكان.

    فيما يلي المعلومات الأساسية عن كيفية ارتداء الكمامة:

    • نظّف يديك قبل أن ترتدي الكمامة، وقبل خلعها وبعده.
    • تأكد من أنها تغطي أنفك وفمك وذقنك.
    • عندما تخلع الكمامة، احفظها في كيس بلاستيكي نظيف، واحرص يومياً على غسلها إذا كانت كمامة قماشية أو التخلّص منها في صندوق النفايات إذا كانت كمامة طبية.
    • لا تستعمل الكمامات المزودة بصمامات.

    , سكس مترجم,مشاهدة سكس , افلام سكس حيوانات, صور بزاز , صور سكس ,سكس امهات , افلام نيك ,


    تعليقك
  • نيك خالتى الارملة طيزها منفوخة ودة بيكون واضح لما بروح عندها البيت وبشوفها بلبس البيت انا مش بحس اتجها باي حاجة بس لما بشوفها بحس انها محتاجة انيكها في طيزها هي عندها ولدين وبنت كلهم في مرحلة الدراسة تحت الجامعية وهم اكتر ناس اصحابي في العيلة .
    خالاتي كل واحدة اتجوزت في بلد مختلفة..خالتي الكبيرة علي بعد ظ¤ ساعات بالاتوبيس والصغري علي بعد ساعة ونصف.
    وبسبب المسافات لما كانوا بيجوا عندنا او بنروح عندهم لازم ننام عندهم او يناموا عندا . , سكس اخوات, سكس عربى, سكس كلاب, صور نيك , صور كس, صور سكس متحركة , صور سكس , قصص سكس, خالاتي كل واحدة اتجوزت في بلد مختلفة..خالتي الكبيرة علي بعد ظ¤ ساعات بالاتوبيس والصغري علي بعد ساعة ونصف.
    وبسبب المسافات لما كانوا بيجوا عندنا او بنروح عندهم لازم ننام عندهم او يناموا عندا .
    خالتي الكبيرة مني كانت بتيجي شهريا عند تيتا وجدو تشوفهم(اول كل شهر) ولما بتيجي كنا بنروح كلنا خالتي برضو بتيجي هي وعيالها .
    بيت جدي صغير عبارة عن اوضتين وصالة ..اوضة جدو وتيتا واوضة تانية فيها تكيف كلنا بنام فيها لما بنتجمع ….كلنا كنا واخدين علي بعض وبسبب ضيق المكان كنا بنام في اي حتة فاضية في الاوضة سواء علي السرير او لحاف بنفرشه علي الارض بغض النظر مين نايم جنبي والامر دة كان بداية علاقتي مع مني عبد اللطيف خالتي .
    مني خالتي الكبيرة كنا قريبيين اوي من بعض بنحكي وندردش ودة حصل بسسب اني دايما كنت بروح اوصلها لم موقف الاتوبيس واستناها لما تيجي وكانت بتيجي لوحدها لما اولادها كانوا لسا في الدراسة فكانت بتحبني وبتاخد رايي في حاجات كتيرة لما بتيجي عندنا حتي في لبسها او الفاكهة الي هتجبها وهي جاية تزورنا وكانت برضو مابتتكسف تقولي هاتلي الفوط الصحية الalaways علشان هي ارملة من وقت كبير وكنت كل ما جبلها الفوط اقعد اتخيل شكل كسها ايه وقول هل ممكن يجي اليوم اللي ادوق فيه كسها واشرب من عصيرها وانام معاها واغرق بعرقها .
    خالتي دي حنينة ومليانة انوثة رغم انها ظ¥ظ، سنة وطرية ولبسها مهندم دايما ومفاتنها ديما تجذب اي حد اتجاهها بالرغم من لبسها المحترم بس شيك خالص حتي في الاندرات والbra بتاعتها منعنشة وشيك perfume بتاعها كل حاجة فيها تخليك نفسك تنيكها ليل ونهار .
    في مرة كنت مستنيها علي محطة الاتوبيس ووصلتها البيت ورحت عملت شوية مشاوير للبيت وجيت تعبان كانت الساعه ظ،ظ، بليل قعت احكي في قعدة دردشة مع العيلة لغاية ما نمت علي نفسي في الاوضة اللي كنا قاعدين فيها واللي كلنا بنام فيها ..وصحيت علي الساعة ظ¤ صباحا كله كان نايم وكانت نايمة جنبي خالتي مني وكانت مش لبسة bra وصدرها نصه باين من القميص والاندر باين كله لان القميص كان مرفوع من حركة النوم ووشي كان في وشها وكنا متغطيين بملاية خفيفة وقررت اني ققرب منها اكتر علي اساس الحركة العادية اثناء النوم وحصل وكنت تقريبا لازق فيها…. صدرها لامس جسمي وزبري واقف ولامس الاندر بتاعها كنت برتعش لاكن ثابت وباين عليا اني في سابع نومه وقعد استمتع بالهواء الي طالع منها وريحتها الي دوبتني وجسمها اللي لامس جسمي لغاية ماانا قمت اروح الحمام وانا بقوم صحيت وقلتلي رايح فين قلتلها رايح الحمام يا خالتي وجاي . , سكس حيوانات, سكس حصان, عرب نار, افلام نيك عائلى, سكس حيوانات, سكس كلاب,عرب نار, رحت وجيت قعدت في الصالة لقيتها مستنية وحكينا مع بعض عن عيلها والحاجات اللي بيحبوها ومشاكلها في الشغل وشعورها بالوحدة علشان هي برضو عايشة في بلد غريبة من زمان ومش بتحب تختلط بالناس كتير كل قعدت تحكي وانا تحكي وانا مش عارف ازاي بعد اللي حصل اكون عادي كان نفسي اقوم ابوسها وادوق طعم لعابها واخدها في حضني وانيكها في كسها الي وامسكها من طيزها وادخل صوابعي في خرم طيزها لغاية ما قلتلها عايزين نفطر يا طنط قالتلي عيني بس اخد شاور الاول ودخلت وطلبت اجبلها غيرات من شنطتها الاندر وقميص ورحت ولقيت في تلت اندرات اخدتهم واخدت اقصر قميص فيهم ورحتلها وقلتلها من ورا الباب انا اختر القميص واختار انتي اختاري الاندر قالتلي كتر خير هات اللي يعجبك قلتلها طيب واخترت واحد ابيض علي ديناصورات تشبه موكا موكا بتاع زمان وفتحت الباب واخدتهم مني ولمست ايديها ولما طلعت عملت اكل واكلنا مع بعض وكنت بهزر واكلتها في بقها وكنت مش قادر اسيبها ولما الكل صحي ورحت اتفرج علي اندرتها اللي كانت لبساها بعدها وصلت خالتي ميرفت وعيالها علي الساعة ظ، علشان عيالها كانوا عندهم مدارس واخواتي كلهم روحوا بليل مفضلش غيري انا وخالتي الي كانت مسافرة ظ¥ الصبح وانا بيت معاها علشان اوصلها محطة الاتوبيس ..دخلت هي نامت بليل وانا قعد , افلام سكس مترجمة, سكس امهات, افلام نيك, سكس ام وابنها, سكس محارم مترجم,

    كنت بحضر فلم لغاية ما دخلت بعدها الساعه ظ،ظ¢ والشر في نيتي دخلت لقيتها نايمة علي السرير نمت جنبها وكان القميص قصير ووراكها باينة قربت منها من وراها وحضنتها بس برقة وسحبت الاندر بتعها ودخلت زبري فيها وقعت انيك فيها من ضهرها وهي اه اه اه اه اه بصوت واطي والتكيف شغال والباب مقفول وكنت ماسكها بايدي من صدرها لغاية ماكنت قرت اقزف طلعته وقزفت علي الارض بسرعه ورجعت قعت الحس في طيزها وادعك في كسها ولغاية ماهي قزفت وحسيت بالرعشه بتاعتها رحت اخدت الاندر بتاعها وشيلته في جيبي وقالتلي كفايه كدة ونامت ودة كله من ضهرها من غير ما نشوف وش بعض ..وانا رحت نمت علي الارض وفي الصبح قامت وصحتني علشان اوصلها وبرضو متكلمتش معايا حلو او وحش لغاية مقولتلها توصلي بالسلامة ردت وقالتلي **** يسلمك وبوستها في خدها العادي بتاع الوداع بين واد وخالته وقلتلها مش هعرف ازاي هستني شهر تاني يا حبيبتي وراحت بصتلي بابتسامة رقيقة وسفرت ..ودي كانت البداية الاولي مع مني
    ,قصص سكس, سكس اخوات, سكس عنيف, ءىءء, سكس ديوث مترجم, سكس حيوانات, افلام سكس حيوانات, سكس مترجم عرب نار, سكس مصرى, تحميل افلام سكس, سكس امهات,


    تعليقك


    تتبع مقالات هذا القسم
    تتبع تعليقات هذا القسم